Zasto su mladi iz Srbije upadljivi strancima?

24 Nov, 2008

Made in Serbia 2

Generalna — Autor kika @ 19:37

Da li ste culi za akciju " Najbolje robne marke Srbije" i " Najbolje iz Vojvodine"? Srpski brendovi su u toj akciji predstavljeni u vidu proizvoda koji su prepoznatljivi na trzistu, koji se traze i prodaju uz posebnu napomenu da je u toku i stvaranje turistickog brenda Srbije, jer je brendiranje mocno sredstvo za sticanje konkurentske prednosti na trzistu.

Samo u 2006. godini, stranci su u Srbiju ulozili oko 3 milijarde dolara. Bilo bi divno kada bismo nastavili takvim tempom, jer bi onda priliv stranih investicija na godisnjem nivou bio u proseku 2,5 milijarde dolara. E, sad, naravno, taman kad nam se ucini da je krenulo na bolje, dogodi se neki peh koji nas malo sputa, kao npr. ova ekonomska kriza u svetu, ali mi smo ionako zemlja u tranziciji, pa cemo se i sa tim izboriti iako ulaganja stranih firmi malo budu stagnirala u narednom periodu,zar ne?

Pogledajmo samo koliko razlicitih brendova imamo u Srbiji. Imamo i tradiciju u proizvodnji nekih proizvoda npr. sljivovica, vina, backopetrovacki kulen, sir sa podrucja Karlovaca, posto su nas nazalost drugi preduhitrili sa brendiranjem kajmaka i ajvaraFrown

Pa sto onda ne bismo malo obratili paznju i sacuvali ovo nase nacionalno blago i poceli vec jednom sa zastitom nasih proizvoda i brendiranjem? 


Komentari

  1. Svi su nas u svemu preduhitrili. Sve ono sto je preostalo, a da nije brendirano i nije toliko kvalitetno i poznato. Medjutim jos nije kasno da uhvatimo zadnji voz!

    Autor milosgenije — 11 Dec 2008, 09:39

  2. i treba brendirati sve sto stignemo....kakav takav proizvod ali ce doprineti daljem razvoju ekonomije kao i inventorske svesti kod nasih ljudi....

    Autor kirin — 11 Dec 2008, 09:51

  3. Imamo mi dosta toga svetu da pokazemo, nego uvek je tudje sladje. Valjda cemo se malo opametiti, pa cemo poceti da cenimo ono sto imamo.

    Autor kica — 11 Dec 2008, 10:12

Dodaj komentar

Dodaj komentar





Zapamti me

Powered by blog.co.yu