Made in Serbia 2
Da li ste culi za akciju " Najbolje robne marke Srbije" i " Najbolje iz Vojvodine"? Srpski brendovi su u toj akciji predstavljeni u vidu proizvoda koji su prepoznatljivi na trzistu, koji se traze i prodaju uz posebnu napomenu da je u toku i stvaranje turistickog brenda Srbije, jer je brendiranje mocno sredstvo za sticanje konkurentske prednosti na trzistu.
Samo u 2006. godini, stranci su u Srbiju ulozili oko 3 milijarde dolara. Bilo bi divno kada bismo nastavili takvim tempom, jer bi onda priliv stranih investicija na godisnjem nivou bio u proseku 2,5 milijarde dolara. E, sad, naravno, taman kad nam se ucini da je krenulo na bolje, dogodi se neki peh koji nas malo sputa, kao npr. ova ekonomska kriza u svetu, ali mi smo ionako zemlja u tranziciji, pa cemo se i sa tim izboriti iako ulaganja stranih firmi malo budu stagnirala u narednom periodu,zar ne?
Pogledajmo samo koliko razlicitih brendova imamo u Srbiji. Imamo i tradiciju u proizvodnji nekih proizvoda npr. sljivovica, vina, backopetrovacki kulen, sir sa podrucja Karlovaca, posto su nas nazalost drugi preduhitrili sa brendiranjem kajmaka i ajvara
Pa sto onda ne bismo malo obratili paznju i sacuvali ovo nase nacionalno blago i poceli vec jednom sa zastitom nasih proizvoda i brendiranjem?
Svi su nas u svemu preduhitrili. Sve ono sto je preostalo, a da nije brendirano i nije toliko kvalitetno i poznato. Medjutim jos nije kasno da uhvatimo zadnji voz!
Autor milosgenije — 11 Dec 2008, 09:39
i treba brendirati sve sto stignemo....kakav takav proizvod ali ce doprineti daljem razvoju ekonomije kao i inventorske svesti kod nasih ljudi....
Autor kirin — 11 Dec 2008, 09:51
Imamo mi dosta toga svetu da pokazemo, nego uvek je tudje sladje. Valjda cemo se malo opametiti, pa cemo poceti da cenimo ono sto imamo.
Autor kica — 11 Dec 2008, 10:12