Zasto su mladi iz Srbije upadljivi strancima?

24 Nov, 2008

Sta je brend?

Generalna — Autor kika @ 19:53

Cesto dolazimo u zabludu kada se govori o brendu. Prva asocijacija na tu rec je marka sto i nije u potpunosti netacno, ali neko pribliznije odredjenje pojma bi ipak bilo da je brend jak izvor konkurentske prednosti i predstavlja obezbedjenje konstantnog kvaliteta koji je prepoznatljiv imenom. On mora da poseduje jednu rec u svesti potrosaca, a kada je rec o pojmu brenda, on je vise vezan pre za osecaj koji covek ima kada pomisli na njega.Uspeh brenda zavisi i od njegove autenticnosti. Npr.Apatinska pivara je kupljena od strane cuvene belgijske pivare, pa je tako, vezano za to svetsko i poznato ime, poznata i na stranom trzistu, ali sa bitnom razlikom. U nasim uslovima, ona je izgradila brend bez premca, ali na stranom trzistu, gde konkurencija proizvodi i prodaje pivo vec stotinama godina, malo je teze dokazati autenticnost.

Ali nema veze, bitno je da se sa nasim srpskim brendovima, polako ali sigurno, probijamo i na strana trzista.

To je samo jedan od primera kako mozemo da budemo prepoznatljivi u svetu, a ima ih mnogo.

Da li ste mozda vi culi za neke, siroj javnosti, nepoznate ljude koji svojim radom i proizvodjom mogu da stvore brend? 


Komentari

  1. Pre svega, da bi neki proizvod postao brend on mora biti prepoznatljiv po necemu. Neki bi rekli da je kvalitet vazan, ali ne. Ja smatram da cak i proizvodi koji nemaju nekakav vrhunski kvalitet mogu postati brendovi. Za mene je jedan od najprepoznatljivijih brendova u Srbiji GUCA. Postoji blog koji je posvecen Guci. Preporucujem da ga pogledate.

    Autor srdjane — 04 Dec 2008, 09:29

  2. Da nam Italijani ne oteše šljivovicu, to bi bio brend broj 1, bar kad je naša Ića u pitanju :-)

    Autor jb — 09 Dec 2008, 14:08

  3. Brend je veoma vazan. mislim da na ovim prostorima ima mnogo brendova

    Autor milosgenije — 18 Dec 2008, 10:20

Dodaj komentar

Dodaj komentar





Zapamti me

Powered by blog.co.yu