Zasto su mladi iz Srbije upadljivi strancima?

19 Dec, 2008

Sta cekamo!

Generalna — Autor kika @ 15:31

 Kvalitet je vazan, ali se brend ne izgradjuje samo na kvalitetu. Svi mi imamo svoju licnu percepciju o kvalitetu odredjenih proizvoda. Tesko je odgovoriti da li je " Don kafa " bolj od " Grand kafe ", da li je " Next " bolji od " Takova ", da li je " Knjaz Milos " bolji od " Hebe ". Tesko se sa sigurnoscu moze tvrditi da je jedan proizvod bolji od drugog, a procenjeni kvalitet proizvoda najvise zavisi od licnog ukusa  potrosaca.

 Strucnjaci kazu da je u brendiranju proizvoda nahvaznija odluka koje mu ime dati. A koliko brendova mi imamo sa vec upecatljivim i prepoznatljivim imenom???

Retko ko nije cuo za Exit, festival koji je proslavio Novi Sad i napravio muzicki most izmedju nas i  Evrope. Gde se jos u svetu moze organizovati bilo kakva manifestacija ovog tipa koja 6 meseci pred otvaranje uspe da proda stotine cetvorodnevnih ulaznica, a one se sad nalaze u pretprodaji, a da se pritom ne zna jos uvek ko ce nastupati?

To je bio samo jedan primer. A sta reci o Guci??? Ili Vlade Divcu, nasem proslavljenom sportisti i dobrotvoru??? A ovo nisu proizvodi koji su upakovani u nesto sto je upadljive boje!!!

U vremenu koje je iza nas mi smo zaostali jednu deceniju i sad ubrzano moramo uhvatiti korak sa svetom.

Nas cilj je da u buducnosti ime Srbija postane nas brend!!!

Pa sta onda cekamo!!! 


Komentari

  1. Moguće je, ako se potrudimo. Za početak dobro bi bilo upakovati i proslaviti naše vode i čajeve, zatim srediti banje i dovesti ceo svet u njih, a zatim nastaviti sa ostalim specijalitetima

    Autor sanjarenja56 — 19 Dec 2008, 16:08

  2. Možda kad bio naš narod bio malo vredniji i malo se više zalagao za otadžbinu, možda bi i brend Srbije kao napredne i razvijene zemlje postao jači, a samim tim i proizvodi bi imali veći publicitet.

    Autor organskopovrce — 20 Dec 2008, 18:29

  3. valjda cemo se opametiti i poceti da cenimo ono sto je nase!

    Autor jb — 26 Dec 2008, 20:14

  4. Zato st su lepi

    Autor malecki — 28 Dec 2008, 12:37

  5. Srećna Nova Godina!

    Autor mleko — 08 Jan 2009, 13:36

  6. Danas je teško očekovati da Srbija postane neki značajniji brend u svetu, ali činjenica je da Srbija ima jako velikih potencijala koje bi mogla da iskoristi u budućnosti i postane prepoznatljiva po njima, kao što su to sada navedeni Exit i Guča.

    Autor bajke — 08 Jan 2009, 17:54

  7. Mislim da Srbija i te kako ima potencijala...Kako kad su u pitanju lokacije, sto one koje su vec uvrstene u kataloge turistickih agencija tako i one koje bi to trebalo da postanu...seoski turizam postaje sve cenjeniji...
    Reforme obrazovnog sistema unapredjuju i ubrzavaju sisteme sticanja znanja, sto za rezultat ima veliki broj obrazovanih mladih ljudi sa ogromnim potencijalom...
    Znaci osnove postoje, potrebno je puno volje, rada, truda, povoljnih okolnosti i sl da bi Srbija postala prepoznatljiva u svetu osim po Exitu...Malo vere...

    Autor mici85 — 09 Jan 2009, 21:35

  8. U pravu si...zaista, malo ko nije cuo za Exit...
    Mislim da mnogo mozemo da ucinimo i da imamo cime da se ponosimo...ali definitivno ne iskoristavamo nase potencijale na pravi nacin.

    Autor marry — 09 Jan 2009, 22:02

  9. Ma ziveala srbija

    Autor musicfestival — 10 Jan 2009, 16:57

  10. Ma bice i od nas nesto...samo nam je potrebno malo vremena...dok svet zaboravi sve one gluposti koje su pricali o nama. A mi u sustini nismo losi :)

    Autor marijaj — 11 Jan 2009, 20:08

  11. lep blog

    Autor srdjane — 15 Jan 2009, 09:33

  12. Zanimljivo!

    Autor gvido — 16 Jan 2009, 18:44

  13. Super tema!

    Autor i1540 — 20 Jan 2009, 11:29

  14. Super tema!

    Autor i1540 — 20 Jan 2009, 11:29

  15. interesantno... (:

    Autor zeca — 20 Jan 2009, 18:57

  16. Zanimljivo.... Linkuj......

    Autor velisa — 21 Jan 2009, 11:28

  17. linkuj me.. (:

    Autor zeca — 21 Jan 2009, 12:24

Dodaj komentar

Dodaj komentar





Zapamti me

Powered by blog.co.yu